Veřejná zakázka: Implementace opatření k zajištění souladu s požadavky GDPR pro Městský úřad v Ústí nad Orlicí, Městskou policii Ústí nad Orlicí a pro založené a zřízené organizace města Ústí nad Orlicí

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 551
Systémové číslo: P18V00000024
Datum zahájení: 09.04.2018
Nabídku podat do: 19.04.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Implementace opatření k zajištění souladu s požadavky GDPR pro Městský úřad v Ústí nad Orlicí, Městskou policii Ústí nad Orlicí a pro založené a zřízené organizace města Ústí nad Orlicí
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je implementace veškerých nutných organizačních a procesních opatření k zajištění souladu s požadavky nařízení EP č. 2016/679 (dále jen „GDPR“) pro Městský úřad Ústí nad Orlicí, Městskou policii Ústí nad Orlicí a pro založené a zřízené organizace města Ústí nad Orlicí (dle seznamu uvedeného v příloze č. 3), včetně vyhotovení příslušných konkrétních dokumentů. Implementace opatření bude rozdělena do 3 etap v rozsahu specifikovaném v návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 4 této výzvy).

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním výzvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Město Ústí nad Orlicí
  • IČO: 00279676
  • Poštovní adresa:
    Sychrova 16
    56201 Ústí nad Orlicí
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60059829

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.muuo.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky